بازدید 5269

بازداشت بی‌رحم‌ترین دزدان طلا‌ها و جواهرات زنان 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سارقان زورگیر طلاجات بانوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس و در صحنه جرم دستگیر و ۱۹ مالباخته شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 16 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول یک فقره پرونده از کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان قدس مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از بانوان اظهارداشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودرو پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوار‌های شهرستان قدس بانویی را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده‌اند.

وی افزود: سارقین با بریدن النگو‌ها و گرفتن گردنبند و گوشواره، فرد قربانی را در محلی خلوت رها و متواری شده‌اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد سارقان با خودرو‌های سرقتی در شهر‌های غرب استان جهت پیدا کردن طعمه خود حضور پیدا کرده و مالباخته را به عنوان مسافر، سوار بر خودرو کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلا و جواهرات فرد قربانی می‌کنند.

عزیزی به آغاز اقدامات فنی پلیس در شناسایی ۲ سارق سابقه دار اشاره کرد و ابراز داشت: با فعالیت گشت‌های پلیس آگاهی و انتظامی در شهرستان‌های غرب استان تهران، سارقان با یک دستگاه خودرو پراید مسروقه در شهرستان ملارد، مشاهده و با تعقیب و مراقبت نامحسوس، حین فرار با شلیک گلوله مأموران انتظامی به لاستیک خودرو در صحنه و قبل از انجام سرقت، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با بررسی تکمیلی پرونده سرقت‌های مشابه در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران مشخص شد که ۱۹ نفر بدین شیوه، طلا و جواهراتشان توسط این سارقان به سرقت رفته که با تشکیل پرونده، پیگیری آن در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با اعترافات ۲ سارق دستگیر شده، مالخران طلا و جواهرات بانوان مورد شناسایی قرار گرفته و با اخذ نیابت قضائی، ۳ مالخر دارای واحد صنفی طلافروشی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شده و به همراه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: برابر برآورد کارشناسان، ارزش ریالی طلا و جواهرات مسروقه کشف شده مربوط به بانوان، ۳۰ میلیارد ریال بود و در همین راستا، ۵ دستگاه خودرو مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال نیز از سارقان دستگیر شده، کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست